reklama

Opožděný Den matek

Co se dovede přihodit během deseti minut? I vteřina nám dokáže změnit život, to přeci víme. Tři dospělé dcery popřály ke Dni matek, ale nepřijely. Pořád samá práce...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kurýr dovezl den po Dnu matek nádhernou kytici. U ní byl pytlíček s dopingem, aby nezvadla a maličká obálka.

Déšť a kroupy. Muž nezajistil výběh morčatům. Druhý průšvih v pořadí, sekačkou mi zdevastoval vinnou révu, že je to nálet. Hrozně jsem ho seřvala. Moravák a nepozná víno! Vytvořila jsem odhodlaně kolem zbylého pahýlu révy opevnění. Dítě promoklo durch na kole. Tričko mu pustilo červenou barvu, vypadalo, že krvácí. Šílená průtrž, beru si o tři čísla menší dětské gumáky, sakra, kdy už si konečně koupím ty pro sebe. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Běhám po zahradě, lovím zaběhlá morčata pod thújí. Déšť a kroupy... morčata promokla až na kůži. Já taky. Řvu bolestí, sedím na schodech v hale domu. Už vím, co je to Španělská bota. Nechci položit morčata na zem, držím je na prsou, cvakají jim zimou zuby. Dítě mi marně rve z nohou zaseknuté gumáky a volá na tátu. Pohádka O veliké řepě. Řvu bolestí. Táta řve smíchy. Zatracené haluxy! 

Suším fénem zplihlá morčata, trhám z dítěte prosáklé tričko. Odnáším morčata do klece. Jedno mě radostí bravurně počůrá prsa. Už jste si někdy sundávali přes obličej pročůrané tričko? Konečně otevírám obálku, která byla u kytice: "Máme tě rády, maminko". Počkám, až přestanu brečet a fotím. Nemám já krásný život?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Děkuju.

Šárka Rosová Váňová

Šárka Rosová Váňová

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila m.j v médiích:TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.V současné době moderuji na Country Rádiu Praha.Dobrý anděl https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0baudio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice e-booky: Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Roseknihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na drakaMůj web: http://www.vaanice.com Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu