reklama

Svět ještě není tak špatný, když lidem neschází srdce

Ano, doba je zlá, politika špatná, prezident občas provede nějaké alotrium, žáci šikanují učitele, nadřízený či kolega s gustem trénují mobbing na nepohodlných. Máme pořád dost důvodů, vidět jen to špatné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale člověku nějak lépe a rychleji pobíhají prsty po klávesnici svého věrného počítače, když může těm ostatním přinést taky kus něčeho lidsky ryzího.

 Před pár dny mi poslala příbuzná, která se dlouhá léta věnuje dětem z dětského domova svoji prosbu. Jedna z holčiček se zapojila do soutěže o nejhezčí velikonoční kraslici. Dozvěděla jsem se o té akci na poslední chvíli. A tak jsem neváhala, a přesto, že mi jde strejda Facebook leckdy řádně na nervy, požádala jsem přátele, které spojuje touha něco dobrého uvařit, o pomoc.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za roky v médiích jsem okusila jejich sílu a moc. Moc dobře vím, že špatně míněné slovo dokáže i zabít. Ovšem nikdy mě nepřestane dojímat lidská solidarita, která tohle plemeno dokáže povýšit nad mnohé živočišné druhy. V tu chvíli je prostě skvělé, když se tak mocné masmédium stane nástrojem pro dobrou věc a lidi se semknou.

Na hlasování pro kraslici zbývalo posledních pár hodin. Každý disponoval jediným hlasem. A podařilo se takřka nemožné. Dívenka získala díky sdílení a přeposílání a šuškání a prosbám krásné první místo a odměnou její vytouženou hračku.

A to je jen jedna jediná holčička, které pomohli lidi splnit její přání. Udělaly to mámy a tátové, kteří mají doma své děti a ona pohlazení svých rodičů nikdy nepoznala. Na světě je pomoženo denně stovkám a tisícům takových dětí. A mě zaujal tento příběh, protože se mě přímo dotkl.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jsem totiž hrdá na takové dojemně krásné mámy a táty, kteří vychovávají v tomto duchu i své děti.

A jsem hrdá i na jednu ze svých dcer. Téměř ve stejnou chvíli, kdy jsem se dozvěděla o krásném lidském počinu pro malou Gábinku, jsem překvapeně zírala znova.

Má dcera našla v jednom z bankomatů v Praze v OC Smíchov zasunutých 2800 Kč. Není to malá částka. Zvlášť, když ji věčně chudá mladá slečna přepočte na množství řasenek a kosmetiky, pěkné lodičky anebo slušivý svetřík.

A ona vzala ten obnos a zanesla do jedné z poboček v Jugoslávské ulici.

Jsem na ni hrdá a věřím, že její poctivost třeba dovede nešťastného klienta zpět k jeho financím. Možná byly jeho poslední do výplaty.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A vám ostatním, kteří věříte, že svět je ještě alespoň trochu v pořádku, přeji krásné májové dny plné lásky!

Šárka Rosová Váňová

Šárka Rosová Váňová

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila m.j v médiích:TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.V současné době moderuji na Country Rádiu Praha.Dobrý anděl https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0baudio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice e-booky: Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Roseknihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na drakaMůj web: http://www.vaanice.com Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu