reklama

MDŽ? Když ne, tak ne!

Jsme moderní manželství. Naše komunikace se z valné většiny odehrává přes Skype. Je úžasné, jak rychle se elektronicky dokážeme domluvit a je nám jasno. Doba pokročila, ale do historie maličko sáhnout musím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Maminka byla fotografka a tatínek jí i provozovně vládl jako vedoucí. Představenstvo výrobního družstva vždy dbalo na to, aby proběhlo setkání všech vládců fotoaparátů, pánové se zlili na plech a dámy lehce s nimi a každá bonusově obdržela nedostatkový froté ručník a rudý karafiát.

Můj muž je ročník, který neuznává MDŽ, považuje tento svátek za přežitek. I když je mezinárodní. Nesměle jsem se i letos optala, jestli by nebyla kytička sněženek a přidala rudnoucí stydlivý smajlík s kytičkou.

[8.3.2016 16:34:33] já: dnes je MDŽ

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

[8.3.2016 16:34:44] on: hmm

[8.3.2016 16:35:14] já: ten svátek zprofanovali komouši, ale je mezinárodní

[8.3.2016 16:37:24] já: a kytička sněženek by nebyla?

[8.3.2016 16:37:29] on: ne

[8.3.2016 16:37:43] já: nebo si je mám jít očichat na záhon? :-)

[8.3.2016 16:37:49] on: jo

[8.3.2016 16:37:56] já: ty jooo

[8.3.2016 16:38:04] já: ty mě máš vychovanou

[8.3.2016 16:41:05] já: tak ne :-)

Nakráčel pracovně vyždímán domů a vypadal jak stržené péro z budíku. Tajně jsem doufala, že tu malou kytičku jarních kvítků přeci jen schovává v kapse. Kdepak. Významně přede mě položil pecen kulatého chleba, který v potu tváře pořídil ve velkoměstě a zmizel v útrobách domu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Byla jsem dojatá. Kdyby přidal ještě sůl, přišla bych si jako Brežněv vítaný pionýrkami. Scházel by už jen Husákův vášnivý polibek. "Dostala jsem bochník chleba" postěžovala jsem si večer přítelkyni na telefonu.

A graduji: "Nedostala jsem ani kytičku sněženek." Čekala jsem soucit a zastání, ale ona se ukrutně rozesmála: "Právě mi píše manžel sms, že koupil úžasný nopalový chleba. Je prý mimo jiné výborný na vyčištění střev."

No pánové, co to s vámi některými je? My po vás snad kamenem, že vy po nás chlebem?

Uklidňuje mě, že alespoň jeden nezapomněl... 

Obrázok blogu
Šárka Rosová Váňová

Šárka Rosová Váňová

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moderátorka, redaktorka a dabérka na volné noze. Taky máma čtyř nádherných dcer a šťastná milující a milovaná žena svého muže. Mám ráda lidi. Je úplně jedno jaké národnosti. Povinná výbava pro všechny: mozek a srdce. Od roku 1996 jsem aktivně působila m.j v médiích:TV Dakr Most, Rádio Kiss 98 Praha, ČRo Region, Oldies Rádio Praha a ČRo Regina Praha.V současné době moderuji na Country Rádiu Praha.Dobrý anděl https://www.dobryandel.cz/profil-dobreho-andela/?da=Qmi0baudio kniha Ann Petersové Cheri - zázrak z ulice e-booky: Přiměřeně laskavé příběhy, Deset tváří ženy Sherry Roseknihy: Moje dětství na draka, Moje puberta na drakaMůj web: http://www.vaanice.com Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu